السبت، 18 يونيو 2011

,,,,,,,, 2

انك تشوف انى بتألم حاجة,,,,, وانك تفهم يعنى ايه بتألم حاجة تانية خالص,
لما بسمع احمد فهمى بيبقى نفسى اقف أدامك واقول " شيلت القلب هموم,,,طولت عليا اليوم",,,,,, بس المشكلة,انك فعلا مجيتش جنبى,,,,,ايوة,انت/معملتش حاجة,
النور بقى بيعصبنى اوى,,,,,والضلمة كمان,
بعد اخر جرعة سلفا,,,,كان نفسى اسأل سؤال مهم اوى بارد اوى: هو انا جرحتك؟,
على فكرة:انا. بخــــاف/بخـاف/بخـاف/بخـاف/بخـاف/بخـاف/بخـاف,
غالبا انت مفهمتش,,,,, وغالبا مش مشكلة,,,,, الخوف غريزة بتحبنى,
كتير اوى مبيفهموش يعنى ايه بعيش بعينى,,,, وانا تعبت من كتر الشرح,
هو انتــــــــــــــــــــــــــا؟ طيب انا؟ عندك فكرة حصل وللا لأ,,,,تعالى نشوف حد نسأله,
ساعات باسكر من حاجات متسطلش,,,,خايفة كمان اكون بموت من حاجات مبتموتش,
اه على فكرة صحيح,,,,لما اكون بهذى متتنحش فيا كده,
امبارح وقفت أدام المراية وسألت نفسى بصدق_عشان اجبرها تجاوب بصدق يعنى_ هو انتى صحيح عملتى كل دا؟,,,
امبارح كانت الابجدية كلها عندى عبارة عن حرفين بس,,,,,"ي,,,ع" بس انا مرضيتش اجمعهم فى كلمة,,,مش حلوة خالص,
"راح الصبر ورجع الصبر,,,,ولسه كتير"
كل مرة باطفى الشمع وباتمنى امنية,,,مفيش مرة الامنية تقول انها ناوية تتحقق,


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق